مریممریم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 2797 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

لحظات رویایی مرمر ومامانش

یه خانواده خوشبخت و شاد بهشت زودتر از موعد است

خلاصه سفرنوروز94

1394/1/27 9:53
نویسنده : مامانی
163 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم خیلی وقته وقت نکردم بیام به وبت سر بزنم راستش کارای عید ومسافرت وبعدش عقد اقا

رسول حسابی وقتمون را پر کرد هرچند وقتمون پر بود ولی عوضش به خوشی گذشت انشاله

همیشه زندگی ادم به خوشی بگذرد امسال با توو بابای گلت  خیلی سفر خوبی داشتیم

راستش بعد از سفر به خوزستان بابات تصمیم گرفت امسال به بوشهر بریم وای مامان جون

تارسیدیم بوشهر تو مثل این دریا ندیده ها پریدی تو آب اونقدر اب بازی کردی که من ترسیدم

سرما بخوری خلاصه بابا هم ازاین سفر خیلی راضی بود تو دورورزی مه بوشهر بودیم ما فقط

دریا بودیم یعنی جای دیگری ازبوشهر رو نرفتیم به خاطر ذوقی که تو داشتی گلم بعد ازراه

برگشت ازبوشهر یک سر به بندر گناوه زدیم  اونجا کلی چیز برات خریدم لباس .اسباب بازی

یک اسکوتر خوشکل صورتی هم بابایی برات خرید بعدش اودیم طرف خرمشهر دو روزی موندیم

وبرگشتیم ولی عزیزم خییییییییییییییییییییییییییییییییلی به من وتو بابایی خوش گذشت

انشاله خدا تو بابایی رو برام نگه داره و شادشاد شاددرکنارهم باشیم دوستون دارم عزیزانم

پسندها (1)

نظرات (2)

عمه فروغ
27 فروردین 94 13:25
سلام خوشحالم که تعطیلات خوبی داشتید همیشه به شادی و گزدشبه به مثل این که به استان ما هم اومدید[لبخن عمه فروغ جان ممنون ازاینکه بهمون سر میزنی ...یعنی شما جنوبی هستی استان بوشهر یا خوزستان ؟
عمه فروغ
31 فروردین 94 12:00
سلام بله من جنوبیم.استان بوشهر وای بوشهر...خوشبخالتون خیلی قشنگه امسال که برای من بهترین تعطیلات بود کنار دریای بوشهر واقعا صفا داره