مریممریم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 2797 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

لحظات رویایی مرمر ومامانش

یه خانواده خوشبخت و شاد بهشت زودتر از موعد است

ماجرای فرار متین از مدرسه

1401/8/18 9:10
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

سال 1401متین 6سالش شد وباید میرفت پیش دبستانی برای اینکه سنش کم بود گفتم ببرمش غیرانتفاعی بیشتر هواشو خواهند داشت ازروز اول مهر که رفت گفت هم مدرسه را دوست ندارم هم معلمم را گفتم اولشه خوب میشه  50روز ازمدرسه گذشته هرروز باگریه متین را میبردم مدرسه دوروز پیش ساعت 10مدیرشون زنگ زد عصبانی که بیا مدرسه پسرت کلاه سرمون گذاشت منم با دو رفتم مدرسه گفتن متین به معلمش گفته میرم دستشویی درمدرسه را باز کرده فرار کرده مدیرشون گفتم تو دوربین دیدم یک بچه درمدرسه را باز کرد وداره میره رو به خیابون که رفتن دنبالش گرفتنش میگه خیابون شلوغ بود اگر ماشین یا موتوری بهش میزد کی جوابگو بود هرچی بهش میگم متین چرا این کار را کردی میگه ازاول بهت گفتم اینجا رو دوست ندارم خلاصه گفتم شاید بچه واقعا اینجا رو دوست نداره بردمش یک مدرسه دیگه دیروز روز اول مدرسه جدیدش بود فعلا با ذوق وشوق اومده از معلم وکلاسش تعریف میکرد آخرش نفهمیدم متین چرا ازاون مدرسه وکادرش بدش میومد اونا که خیلی باهاش خوش برخورد بودند همه میگفتن اونجا غیرانتفاعیه بیشتر به بچه میرسن ولی من علاقه بچه ام برام مهمه جایی که خودش دوست داره باید بره عزیزم انشاله هرجا باشی خوش باشی گلم

پسندها (2)

نظرات (0)