مریممریم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 2797 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

لحظات رویایی مرمر ومامانش

یه خانواده خوشبخت و شاد بهشت زودتر از موعد است

من ودخترم وبابایی

1392/6/19 9:09
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

این وبلاگی است که گاهی من و تو وبابامی نویسیم در آن از غم و شادی و رویا … ز گلایه هایی که ز دنیا داریم من نوشتم از شما: که اگر با شما قرارم باشد تا ابد خواب به چشم من بی خواب نخواهد آمد که اگر دل به دلم بسپارید و اگر همسفر من گردید من شما را خواهم برد تا فراسوی خیال تا بدانجا که شما باشید و من و عشق و خدا !!! شما نوشتید از من : من که تنها بودم با شماشاعر گشتم با شما گریه کردم با شما خندیدم و رفتم تا عشق نازنیم ای یار من نوشتم هر بار باشماخوشبخترین انسانم … آخر قصه چه می شود نه شما می دانید و نه من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)