مریممریم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 2797 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

لحظات رویایی مرمر ومامانش

یه خانواده خوشبخت و شاد بهشت زودتر از موعد است

دختر گلم برات خبر خوشی دارم

1395/8/15 15:23
نویسنده : مامانی
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم اونقدر سرم گرم کار وخونه وتو باباییه دیگه حتی وقت نمیکنم بیام برات چیزی بنویسم خیلی شرمندم گلم ولی امروز خبر خوبی برات دارم مامان جون ازموقعی که بهت گفتم میخوام یک نی نی برات بیار ابجی یا دادشی تو بیشتر ازمن وبابا ذوق داری هرروز میگی کی ابجی میاد میریم خرید از هرچی خوشت میا میگی برایآبجی بخریم هرروز یک اسمی انتخاب میکردی تا بلاخره رفتم سونوی آنومالی برای سلامت جنین چون اصلا جنسیتش برام مهم نبود همیشه میگفتم خدا جون هرچی بهم میدی خوبش رو بده یکی مثل تو مثل گلم مثل عزیزدلم وقتی دکتر سونو میکرد من دعا میخوندم وقران زمزمه میکردم که فقط بگه مشکلی نداره وخدارو هزار مرتبه شکر دکتر گفت بچتون سالمه حالا که داشتم از سونو میومدم بیرون بابایی ازدکتر پرسید حالا جنسیت بچه چیه دکتر هم گفت یک داداشی خوشکل وبانمک مثل آبجی گلشه حالا عزیزم ازروزی که بهت گفتیم هرروز میگی پس کی دلت بزرگ میشه بلاخره قبول کردی داداشی داره میاد پیشت فعلا اسمش رو گذاشتم اقا متین تا ببینیم خدا چی میخواد

فعلا بااااااااااااااااااااااااااااااااای گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)