مریممریم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 2797 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

لحظات رویایی مرمر ومامانش

یه خانواده خوشبخت و شاد بهشت زودتر از موعد است

پرنسس من مریم خانمه

1395/8/19 10:38
نویسنده : مامانی
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس عزیزم 

روزها دارن تند تند پشت سرهم میرن تو هی بزرگتر میشی چشم برهم زدیم رفتی تو 5سال شیرین کاریات تمومی ندارن حرف زدنات بامزه وبامزه تر شده من وبابایی روز به روز بیشتر به تو وابسته میشیم بعضی وقتها میشینم بهت خیره میشم که ماشاله چقدر عاشق به هم ریختن خونه ای چقدرتوان داری که یک دقیقه اروم نمیشینی بااین کارات درسته خستم میکنی ولی ذوق میکنم ...خیلی خستم میکنی تا بخوام چشم روهم بزارم یک چرتی بزنم کتاب داستانهایت رو میاری که مامان برام بخون ماشاله همه رااز حفظی ولی دوست داری برات بخونم منم دلم نمیاد بهت نه بگم با همان چشمان خواب آلو اونقدربرات میخونم که تو ذوق میکنی میخوام بهت بگم که بهترینها میشم برات درسته تا 4ماه دیگه باید خودمون را برای ورود داداشی به جمعمون اماده کنیم ولی این وبدون تو پرنسس بابا ومامانی امیدوارم تو هم بتونی تو کارهای داداشی کمکم کنی همیشه ازخدا میخوام بهترینها رابرات رقم بزنه گلم. همونجوری که بهترینها رابرای من وبابایی رقم زد وتو داداشی رابهمون هدیه داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)