مریممریم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 2797 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

لحظات رویایی مرمر ومامانش

یه خانواده خوشبخت و شاد بهشت زودتر از موعد است

گل زندگی من

1393/5/28 12:48
نویسنده : مامانی
118 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم چند وقته نیومدم چیزی بنویسم چون خیلی سرم شلوغ بوده مهمونهایی که ازجنوب اومدن کلا وقتمو پرکردند همونجوری که توهم میدونی تا ازسرکاربیام باید باخانم خوشکله بازی کنم یا این روزها یادگرفتی که بادوچرخه بریم بیرون کلی وقتمو میگیری بعدش هم باید بیام کارخونه فکر نهارروزبعد رسیدن به بابایی واقعا دیگه حتی 5دقیقه وقت خالی برای سرزدن به وبلایگت رابرام نمیزاره انشاله تو که بزرگتر ومستقل شدی وقتم آزادترمیشه وبیشتر میام برات مینویسم گل زندگی من 

راستش بابات هم این روزها کارش رااضافه کردند یعنی بعدازظهرها هم خونه نیست وقتی هم میاداونقدرخسته است که نمیتونه توروببره پارک مجبورم من تورو ببرم پارک وتفریح و.... ولی عوضش بابات زحمت میکشه تا دخترگلش تو رفاه باشه کم وکسری نداشته باشه فقط دعا کن سمت بگیره ووقتش آزادتر بشه تورو بیشتر میبره تفریح گلم   دوستتان دارم عزیزانم دختروهمسر عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)