مریممریم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 2797 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

لحظات رویایی مرمر ومامانش

یه خانواده خوشبخت و شاد بهشت زودتر از موعد است

فداش بشم من

1393/5/30 12:08
نویسنده : مامانی
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم دخترکم

الان سرکارم زنگ زدم خونه داشتی گریه میکردی بهونه ام رامیگرفتی میگفتی مامان رامیخوام مامان الهی فدات بشه که هرروزصبح باید8ساعت ازت دورباشه البته ساعتی یه بارزنگ میزنم باهات صحبت میکنم گلم خیلی سخته  خیلی سخته حتی یک ساعت دوری ازت ولی چاره ای نیست گلم انشاله بزرگتربشی مدلیل تنها گذاشتنت رادرک کنی وبرای مامان گریه نکنی گلم دیروز رفتم خیابون باهم رفتیم مغازه ی دنیای کودک تا رفتیم یک لباس مجلسی قشنگ چشمم راگرفت تا به خانمه گفتم ببخشید این چنده تو بهش گیر دادی که میخوام بعدش بردمت پرو کردی وای چی شدی مامان ماه شده بودی دلم نیومد پسش بدم همونجا57تومان کارت کشیدم وبرات خریدم اومدی خونه با چه ذوقی نشون بابا دادی بابا کلی برات ذوق کرد آخه مامان با اون لباس یک چیز دیگه میشی ادم دوست داره بخوردت بابات که اونقدربوست میکرد تو میگفتی( دیگه بشه بابا )

عزیزم راستی یک خبر خانم بهپورکه دوست مامانه امروز بلیط مشهد رابرامون جورکرد واقعا من همیشه به این خانم زحمت میدم آخه میدونی مامان چون 16شهریورتولد امام رضا اصلا بلیط برای اون روزگیر نمیاد چند روزه دنبالشم ولی امروزصبح جورشد البته عزیزم تو تو شکن مامان بودی یک بارسوارهواپیما شدی ازآبادان به اصفهان دقیق توشکم مامان9ماهت بود ولی امسال 2سالودوماهته گلم

امسال با باباجان ونه نه  جان وعمه اعظم میخوایم بریم  مثل پارسال هتل سلام  تواونجاروخیلی دوست داری عزیزم انشاله مسافرت امسال به هممون خوش بگذره  خوب گلم من باید برم سرجلسه امتحان فعلا بااااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)